batterij laptop
notebookbattery.be


Garantie en retourneren

Op alle door ons geleverde producten geven wij standaard 6 maanden garantie. De producten die wij verkopen hebben in de meeste gevallen een langere fabrieksgarantie van 1 jaar.

De totale garantietermijn wordt bij elk artikel op de productpagina vermeld. De garantietermijn voor originele producten bedraagt altijd 6 maanden. Gaat uw product binnen de fabrieksgarantietermijn kapot dan helpen wij u graag bij het claimen van de garantie bij de fabrikant. Wij zullen dan de volledige garantieafhandeling voor u uit handen nemen. Is het product binnen 6 maanden na aankoop defect dan berekenen wij uiteraard geen kosten! Neem bij een defect product altijd direct contact op met onze klantenservice via de mail op info@notebookbattery.be. Wij verzoeken u om in deze mail uw ordernummer en een duidelijke probleemomschrijving te vermelden.
Retour procedure
Indien u het volledige aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dient u het product in orginele staat en verpakking te retourneren. Het product mag niet beschadigd zijn en u dient het pakket op goede en degelijke wijze terug te sturen. De verzendkosten die door u gemaakt zijn worden niet vergoed bij retourneren.

1.Notebookbattery.be zal echter niet aansprakelijk kunnen gesteld worden voor:
- defecten of schade veroorzaakt door een ongeval, niet-zorgvuldig gebruik, gebruik voor doeleinden waarvoor de Diensten of Producten niet zijn bestemd; - vereiste tussenkomsten die normaal voorwerp uitmaken van onderhoudsactiviteiten;
- gevolgschade en/of enigerlei onrechtstreekse schade, met inbegrip van gebruiks - en winstderving;
- gevolgen van een lichte en/of gewone fout vanwege haar werknemers.
Om retouren snel en efficiƫnt te kunnen verwerken hanteren we een Retourprocedure waarbij een RMA-nummer (Return Material Authorisation) dient te worden aangevraagd. Pas nadat er een RMA-nummer aan u is verstrekt kunt u het artikel retourneren. Zonder dit RMA-nummer worden artikelen niet retour genomen. Wij raden u daarom aan de Retourprocedure nauwgezet te volgen, deze bestaat uit de volgende stappen: a). Vraag per e-mail op info@notebookbattery.be een RMA-nummer aan.
b). Vermeld bij deze aanvraag duidelijk het probleem en/of de reden van de aanvraag van een RMA nummer.
c). Verpak het artikel zorgvuldig en schrijf het RMA-nummer op de verpakking
d). Sluit de factuur (of een kopie daarvan) bij.
e). Sluit, indien mogelijk, een kopie bij van de e-mail met de bevestiging van het RMA nummer en de beschrijving van het probleem.
f). A.u.b. aangeven of u een nieuw product wenst te ontvangen of dat u uw geld retour wilt ontvangen. In geval van geld retour ook graag uw rekeninggegevens vermelden.
Heeft u binnen de gestelde garantietermijn een probleem met een product van notebookbattery.be? Neem dan contact op via het contactformulier. Vermeld hierin duidelijk het defect en uw bestellingnummer(EG: 2012072263112 ). Wij zullen dan zorgen voor een adequate, snelle en correcte afhandeling van uw probleem.

Uitgelichte categorieën

capaciteit Uitgangsvoltage

korting tot 30%

over blog


Contact notebookbattery.be

batterij -Contact us


Over onsbatterij

  • Lage Prijs Hoog kwaliteit 30 dagen niet goed, geld terug garantie
  • 1 jaar garantie Veilig betalen,30 dagen niet goeds.
More